پوشاک تعطیلات

نحوه لباس پوشیدن برای پاییز 1400

نحوه لباس پوشیدن برای پاییز :

نحوه لباس پوشیدن برای پاییز چگونه باید باشد

8 نکته مد روز برای هوای پاییزی

بسته به محل زندگی شما، فصل پاییز ممکن است تمدید تابستان یا مقدمه ای سرد برای زمستان باشد. به عنوان تغییر فصل، پاییز مملو از فرصت های مد است.

نحوه لباس پوشیدن برای پاییز

8 نکته مد روز برای پوشیدن لباسهای پاییزی

این ایده های لباس پاییزی را در نظر بگیرید تا به شما در تغییر بین فصول کمک کند.

  1. به فکر یک لباس مناسب پاییز باشید. چه یک کت جین، یک پیراهن چهارخانه، یک ژاکت کتان، یک کت بلند، یا یک کت چرمی و یک کاپشن، مهم ترین قسمت کمد لباس پاییزی شماست. برای لایه بندی آسان، چیزی را انتخاب کنید که به اندازه کافی سبک باشد تا بتواند در یک کوله پشتی قرار بگیرد یا دور کمرتان بپیچد. کت پاییزی شما نباید به اندازه یک کت زمستانی گرم باشد. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و با روندهای مد بازی کنید.
  2. یک جفت چکمه پاییزی خوب پیدا کنید. وقتی هوا سردتر می شود، وقت آن است که صندل های خود را با بوت و نیم بوت عوض کنید که نشانه آمدن زمستان است. چکمه های تا مچ پا (نیم بوت) ، چکمه های بلند تا زانو، یا چکمه های نظامی با لباس تابستانی یا دامن جین مناسب فصل پاییز است.
  3. برای شغلتان لباس بپوشید. پاییز، زمان بسیار مناسبی برای بازگشت کت و شلوار و سایر لباس های رسمی است که می توانید پس از تابستان از آن ها راحت تر استفاده کنید. می توانید یک پیراهن سفید را با کت و شلوار تیره و یک کمربند ست کنید.
  4. یک قطعه تابستانی را با چیزی گرم ترکیب کنید. بیشتر لباس های تابستانی شما می تواند با پوشیدن چند لایه دیگر، در پاییز هم مورد استفاده قرار بگیرد. یک تیشرت زرد را با یک سویشرت مشکی همراه با شلوار جین و یک کمر بند و یک نیم بوت امتحان کنید. تقریباً هر لباس تابستانی می تواند روی یک آستین کوتاه یا بلند (بسته به محل زندگی شما) پوشیده شود تا شما را گرم نگه دارد.
  5. یک لباس زمستانی را با لباس تابستانی ست کنید. پاییز زمان استقبال از لباس های زمستانی مانند ژاکت های یقه اسکی، کت های تک و شلوارهای پارچه ای است. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، می توانید از تیشرت خنک و کت اسپرت استفاده کنید.
  6. لباس نخی بپوشید. پنبه یکی از معتبرترین پارچه ها در صنعت نساجی است و پارچه ای است که اغلب برای لباس های پاییزی استفاده می شود. در حالی که پارچه های نخی مانند فلانل ، کتانی و جین می توانند برای تابستان بسیار سنگین است ، اما برای هوای خشک و بادی پاییز مناسب هستند. به خاطر داشته باشید که شلوار جین پهن اجازه می دهد تا جریان هوا بیشتر شود (برای آب و هوای گرم مناسب است) در حالی که شلوارهای تنگ و باریک از سرماخوردگی (در هوای سردتر بهتر است) جلوگیری می کند.
  7. رنگهای چشمگیر را انتخاب کنید. رنگهای پاییزی روی درختان بسیار زیبا به نظر می رسند، اما این ایده که باید کمد لباس خود را متناسب با فصل رنگ آمیزی کنید ، منسوخ شده است. نیازی نیست که نارنجی سوخته بپوشید؛ از رنگ هایی استفاده کنید که به شما احساس فوق العاده می دهند. اگر تمام تابستان از رنگهای روشن استفاده کرده تا گرما را از بین ببرید، برای پاییز رنگهای روشن و رنگهای تیره را می توانید در نظر بگیرید.
  8. با طرح ها و الگوها بازی کنید. پاییز زمان بسیار خوبی برای بازی با طرح های پلنگی، چهارخانه و سایر الگوها است؛ زیرا بیشتر از فصل بهار لباس می پوشید، اما تیپ شما زیر یک کت زمستانی پنهان نمی شود. ظاهر تیپ خود را با لباس های خنثی مانند جین و چرم تقویت کنید. به عنوان مثال ، می توانید پیراهن چهارخانه تابستانی را در پاییز با جفت کردن چکمه های مشکی نظامی و کت جین یا چرم ترکیب کنید.

تهیه شده در تحریریه واحد تبلیغات – م. مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *