تیشرت زنانه A900
348,000تومان قیمت اصلی: 348,000تومان بود.104,000تومانقیمت فعلی: 104,000تومان.
مانتو زنانه C055
548,000تومان قیمت اصلی: 548,000تومان بود.164,000تومانقیمت فعلی: 164,000تومان.
ست تیشرت و شلوار A900
امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 1 مشتری
(دیدگاه کاربر 1)
7,568,000تومان
در انبار موجود نمی باشد
دسته: محصولات ست
نظرات (1)
1 دیدگاه برای ست تیشرت و شلوار A900
دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ
تجربه های خرید
تجربه ای ثبت نشده
هنوز هیچ تجربه خریدی برای این محصول ثبت نشده است
محصولات مشابه
-20% جدید
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
شلوار زنانه D260
-20% جدید
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
سویشرت زنانه D260
-20%
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
کت زنانه D143
-20%
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
شومیز زنانه D416
-20%
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
شلوار زنانه D215
-20%
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
کت زنانه D215
-20%
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
شلوارک مردانه D384
-20%
انتخاب گزینه ها
این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند



9214919863 (مالک تایید شده) –
سلام و وقت بخیر
ست شلوار و تیشرت از طریق سایت خیلی خوبتون سفارش دادم و امروز بدستم رسید. سایز ست شلوار و تیشرت ، رنگ و مدل و جنسش عالی هست. و به موقع و سالم بدستم رسید
همه محصولات هالیدی خوب هستند
سپاس بیکران
دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود
سلام وقت بخیر
من این ست رو خریداری کردم
تیشرت از یه فروشگاه در شیراز ارسال شد
ومشکلی نبود و کاملا بستهبندی خوب و بهداشتی بود
اما شلوار از یه فروشگاهی در رشت ارسال شد متاسفانه اصلا بهداشت رعایت نشده بود شلوار بدون کیسه پلاستیکی و غیربهداشتی مستقیم داخل پاکت پستی قرار داده شده بود و شلوار کثیف و خاکی بود
این نوع بستهبندی واقعا توهین به خریدار هست و خیلی زننده ست