پارچه

ویژگی یک مایو مناسب 2022

ویژگی یک مایو مناسب 2022

سال 2022 با آغاز فصل های گرم در همه جای جهان شنا رشته ورزشی است که طرفداران بی شماری را دارد اما حس خوب شنا که با همه گیری بیماری کرونا در دنیا کمرنگ شده بود، تابستان امسال با رفع محدودیت ها و واکسیناسیون دوباره جان تازه ای خواهد گرفت .

انتخاب مایو مناسب برای این ورزش شاید چالشی باشد که برای همه ما پیش آمده باشد. جنس لباس های شنا باید چهار خصوصیت: مقاوم در برابر آب، راحتی، دوام بالا و کشسانی مناسب را توام باهم داشته باشد.

پیش از تولید الیاف مصنوعی در جهان و استفاده از آنها لباس های شنا عموما از الیاف طبیعی پشمی تولید می شد. این الیاف به دلیل حالت ارتجاعی مناسب و دوام بالا یک انتخاب بسیار خوب محسوب می شدند اما جذب رطوبت بالا در این الیاف موجب جذب آب و بالارفتن وزن آن می شد که حس راحتی را از ورزشکار سلب می نمود.

رفته رفته با حضور الیاف مصنوعی و استفاده از آنها در صنعت پوشاک تولید کنندگان لباس های شنا از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با پلی استر برای لباس های شنا استفاده کردند که ترکیب فوق العاده ای را برای لباس های شنا می ساخت ، اما به جرات می توان گفت بهترین لباس شنا لباسی است از ترکیب الیاف پلی استر و لاکرا، الیاف پلی استر با داشتن قابلیت مقاومت در برابر جذب آب و کلر و قابلیت ثبات رنگ یک انتخاب بسیار مناسب برای لباس های شنا است که با ترکیب با الیاف لاکرا که حالت کشسانی بسیار مناسبی دارند انتخاب هوشمندانه ای برای لباس های شنا هستند.

یکی دیگر از الیاف بسیار مناسب برای لباس های شنا استفاده از لیف نایلون است داشتن ویژگی ثبات رنگ، مقاومت در برابر کلر، عدم جذب رطوبت و عدم ایجاد حساسیت این الیاف را به یکی از بهترین انتحاب ها برای لباس های شنا تبدیل کرده است.

ویژگی یک مایو مناسب 2022

مجموعه تعطیلات در طول بیش از ربع قرن حضور در بازار لباس ورزشی ایران سعی کرده در هر فصل از بهترین متریال های موجود بهترین لباس های شنا را برای علاقه مندان به این ورزش فراهم و در اختیار شما همراهان عزیزان قرار دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *