پارچه

بهترین ساک ورزشی 2022

چند نکته برای انتخاب بهترین ساک ورزشی 2022

انتخاب بهترین ساک ورزشی 2022

انتخاب بهترین ساک ورزشی 2022 فارغ از این که اهل چه ورزشی هستند تقریبا برای تمامی رشته های ورزشی شما نیازمند این هستید که وسایل خود را در یک ساک ورزشی قرار دهید و همین امر انتخاب ساک ورزشی مناسب را برای شما ممکن است به یک چالش تبدیل کند.

 در ادامه مطلب به مواردی که در انتخاب یک ساک ورزشی مناسب باید توجه کنید اشاره می‌شود.

  1. جنس ساک ورزشی

 در بازار امروز ساک‌های ورزشی از چرم، نایلون و پارچه دوخته می‌شوند و مهمترین عامل برای قیمت یک ساک هم جنس آن است. باید دقت کنید که کدام جنس برایتان مناسب‌تر است. فارغ از اینکه سلیقه شما به سمت چه جنسی کشش دارد، لازم است که به‌سراغ انتخابی بروید که وزن کمتری هم به شما تحمیل می‌کند. مثلا اگر وسایل زیادی را در کیف ورزشی‌تان می‌گذارید و حمل می‌کنید، احتمالا خرید ساک ورزشی از جنس چرم ایده خوبی نخواهد بود. مورد دیگر نوع استفاده است اگر به ورزش های آبی مثل شنا علاقه دارید از ساک هایی با جنس پلاستیکی یا پارچه ای استفاده کنید چرم انتخاب مناسبی برای این ورزش ها نیست.

ساک چرمی با وسایل زیاد سنگین می‌شود و به بدنتان فشار می‌آورد. ضمن اینکه اگر پیاده به باشگاه می‌روید هم حمل کیفی چرمی برایتان دشوار خواهد شد. انتخاب‌های دیگر یعنی ساک‌های پارچه‌ای بسیار سبک هستند و علاوه بر باشگاه در استخر و برای لب ساحل هم می‌توانید از آنها استفاده کنید. ساک‌های نایلونی هم دوام زیادی دارند و تا سال‌ها برایتان کار خواهند کرد.

توجه داشته باشد که ضد آب بودن بدنه یا کف ساک نیز میتواند گزینه های شما را برای انتخاب یک ساک مناسب تغیر دهد پس اولویت جنس در ساک ورزشی را فراموش نکنید .

چند نکته برای انتخاب بهترین ساک ورزشی 2022
  • طراحی ساک ورزشی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که که ساک ورزشی تنها به خاطر طراحی خاص ،رنگ و شکل آن مورد توجه شما قرار گرفته باشد و زیاد به کاربرد آن توجه نکنید طراحی‌های مختلفی برای ساک‌های ورزشی در نظر گرفته می‌شود. قبل از انتخاب از میان طرح‌های مختلف باید از خود سوالاتی بپرسید. مثلا: چه مسافتی را باید با این ساک طی کنم؟‌ در واقع، مدتی طولانی باید آن را حمل کنم؟ یا نه  لازم است که ساک ورزشی‌ام ضدآب باشد؟ بهترین حالت برای حمل کیف روی دوش چیست؟ به دنبال چه مدلی هستم؟ نکته هم دیگر که در طراحی باید به آن توجه کرد اندازه ساک ورزشی است. برای بیشتر افراد، ساکی با اندازه متوسط کفایت می‌کند. بهتر است که فقط لوازم و وسایل ضروری را با خود ببرید و دورِ قراردادن وسایل اضافی در ساک ورزشی‌تان خط بکشید. درباره انتخاب رنگ در خرید ساک ورزشی هم سلیقه شخصی‌تان مهم است. اما به‌طور کلی، اگر ساکی با رنگ تیره بخرید، کمتر نیاز به تمیزکردن آن پیش خواهد آمد. و راحت تر میتوان ان را با لباس های خود ست نمود.

نکته دیگر در طراحی ساک مهم است که فضای داخلی آن آیا تقسیم بندی شده یا خیر و شما می توانید آیا وسایل مختلف خود را در جای مخصوصی قرار دهید یا خیر اما هستند کسانی که ترجیح می دهند فضای آزاد و یک تکه ای در ساک ورزشی خود داشته باشند و این فضا به آنها آزادی عمل بیشتری می دهد.

چند نکته برای انتخاب بهترین ساک ورزشی 2022
  • بند ساک ورزشی

نکته ای که بسیار باید به آن توجه کرد و به عادت ما در حمل ساک بر میگردد و مدت زمان و نحوه حمل ساک بند های ساک ورزشی استباید تصمیم بگیرید که در خرید ساک ورزشی به‌دنبال چه نوع بندی برای آن هستید. بیشتر افراد از ساک‌هایی با دو بند کوتاه در طرفین آن استقبال می‌کنند. برخی هم دوست دارند که کیف‌شان را با بندی بلند روی شانه بیاندازند. ساک ورزشی به شکل کوله با دوبندی که روی شانه‌ها انداخته می‌شود هم انتخاب خوبی برای کسانی است که وسایل زیادی به باشگاه می‌برند.

برخی از ساک‌های ورزشی هم هستند که بندشان به‌طور مورب روی بدن قرار می‌گیرد. اینها هم گزینه‌های خوبی هستند و تماس کمتری نسبت به کوله‌پشتی با بدن برقرار می‌کنند و مانع از عرق‌کردن بخش‌هایی از بدن می‌شوند که در تماس با ساک است. این امر کاملا سلیقه ای و بسته به عادات شما دارد.

بهترین ساک ورزشی 2022

چند نکته برای انتخاب بهترین ساک ورزشی 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *