پارچه

پاییز امسال چی بپوشیم 1401

پاییز امسال چی بپوشیم 1401

پاییز امسال چی بپوشیم 1401 :شاید اگر شما هم دنبال کننده مد باشید برای شما دغدغه شود که پاییز و زمستان پیش رو چگونه استایلی به روز داشته باشید در این مقاله به ترند های لباس زنانه و لباس مردانه پاییز و زمستان 1401 معرفی شده توسط برند های مطرح جهانی در شو های لباس پاییزی و زمستان 2023 می پردازیم.

  • بافت

یکی از ترند های پاییز و زمستان پیش پارچه های بافت و استفاده از بافت در لباس است که بسیار پرتکرار و مورد توجه برند های مختلف بوده بافت های درشت کاموایی با رنگ های  تند در کنار بافت های ظریف با رنگ های پاستلی از ترند های بسیار جذاب پاییز و زمستان پیش رو است از طرف دیگر استفاده از بافت به صورت خرج کار در لباس های مختلف نیز از ترند های بسیار جذاب امسال است .

پاییز امسال چی بپوشیم
  • پافر

یکی از ترند هایی که از سال گذشته با امسال همراه شد پافر است  پارچه های پافر که یک روییه بیرونی پلی استری یا نایلونی دارند و داخل آن با پشم و شیشه و گاهی پشم و پر ماکیان پر می شود پارچه پرطرفدار چند سال اخیر در پاییز و زمستان است که در رنگ های متنوع هم برای اقایان و خانم ها به صورت بارانی و انواع ژیله و کت ترند شده و گمان میشود حالا حالا ها با ما باشد اگر در کمد لباستان پافر ندارید بهتر است امسال نسبت به خرید این پوشیدنی ترندی پاییز و زمستان اقدام نمایید .

پاییز امسال چی بپوشیم
  • یقه اسکی

یکی از پر طرفدار های پاییز و زمستان امسال یقه اسکی است یقه اسکی ها ترندی که هر چند سال یک بار می آید و می رود امسال مهمان پاییز و زمستان ما است .

پاییز امسال چی بپوشیم
  • لباس های ورزشی

بعد از همه گیری کرونا و خانه نشین شدن مردم دنیا در سراسر جهان لباس های ورزشی یکی از ترند های جذاب برای پوشش مردم سراسر جهان شد که با پایان پاندمی کرونا کنار ما مانده است و در پاییز و زمستان امسال ترکیب لگ های ورزشی ،هودی ها و تی شرت های ورزشی با استایل کژوال یکی از ترند های پر طرفدار مخصوصا بین جوانان شده است.

پاییز امسال چی بپوشیم
  • چهار خانه ها

دو سالی است که پارچه های پشمی چهار خانه با رنگ های متنوع و جذاب مهمان پاییز و زمستان  دنیای فشن است امسال نیز این پارچه ها با ما خواهد بود  ترندی جذاب برای هر سن و هر جنسی که میتواند تکمیل کننده استایل پاییز و زمستان شما باشد .

پاییز امسال چی بپوشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *