پوشاک تعطیلات

نکاتی مهم در خرید یک شلوار ورزشی 2022

نکاتی مهم در خرید یک شلوار ورزشی 2022

نکاتی مهم در خرید یک شلوار ورزشی 2022

نکاتی مهم در خرید یک شلوار ورزشی 2022 :

شلوار ورزشی جز جدایی ناپذیر از استایل امروزه ما که نه تنها برای ورزش بلکه برای استفاده روزمره گاهی در منزل و برای پیاده روی نیز از آن استفاده می نماییم در این مطلب به نکاتی اشاره می نمایم که شما عزیزان هنگام خرید یک شلوار ورزشی باید به آن توجه کنید.

جنس شلوار ورزشی

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک شلوار ورزشی مناسب جنس آن است زیرا بدن هنگام انجام تمرینات ورزشی عرق می کند و لباس نامناسب باعث خارش ، قرمزی یا التهاب پوست می شود و یا شلوار ورزشی عرق را به خوبی جذب نمی کند. در نتیجه ، ممکن است از ورزش احساس ناراحتی کنید. در صورتی هم که الیاف لباس رطوبت را جذب و نتواند خشک و دفع نماید نیز احساس سنگینی و رطوبت ممکن است ناراحت کننده باشد. بسیاری از افراد فکر می کنند شلوار اسپرت تمام پنبه بهترین انتخاب است، اما بهتر است بدانید که نخ تمام نخ یا پنبه رطوبت را حفظ می کند و احساس گرما می کنید. با این حال، شلوار ورزشی مناسب باید به گونه ای باشد که احساس خنکی کنید. بنابراین بهتر است شلوار ورزشی مردانه تهیه کنید که از ترکیب چند نوع الیاف ساخته شده است. پارچه های پلی استر یا نایلون گزینه خوبی برای ورزش در هوای سرد هستند ، زیرا از پاها در برابر سرما محافظت می کنند.

سایز شلوار ورزشی

انتخاب سایز مناسب لباس ورزشی اندکی متفاوت تر از انتخاب سایز سایر شلوار های شما است معمولا ما در انتخاب شلوار به سایز کمر آن توجه می نماییم  ما به شما توصیه می کنیم که  در انتخاب شلوارهای ورزشی فقط به سایز کمر اکتفا نکنید و به راحتی ران ها و ساق پا در آن نیز توجه داشته باشد با توجه به ورزشی که انجام میدهید و نوع حرکت های ورزش مورد نظر بهترین گزینه را انتخاب نماید که گاهی ممکن است یک یا دو سایز بزرگتر از اندازه واقعی شما باشد. در این حالت احساس ناراحتی نمی کنید و به راحتی تمرینات خود را انجام می دهید.

یک شلوار ورزشی مناسب باید به گونه ای باشد که از پا خارج نشود، هنگام انجام حرکات ورزشی زیر پایتان گیرنکند و نباید آنقدر تنگ باشد که مانع از کشش و سایر تمرینات ورزشی شود. همه این نکات انتخاب شما را بسیار آگاهانه می نماید.

نکاتی مهم در خرید یک شلوار ورزشی 2022

مدل و طراحی شلوارورزشی

در هنگام خرید شلوار ورزشی به مدل آن و نوع فعالیتی که قرار است با آن انجام بدهید توجه کنید امروزه همه دوست دارند حتی در محیط باشگاهی نیز خوش تیپ به نظر بیایند پس در کنار زیبایی به کاربردی بودن نیز توجه کنید. نکاتی مثل داشتن بند کمر برای سایز شدن، داشتن جیب برای وسایل کوچک، داشتن حالت کشسانی مناسب از نکات بسیار مهم است که باید هنگام خرید شلوار ورزشی به آنها توجه نمایید.

دیدگاهی در مورد “نکاتی مهم در خرید یک شلوار ورزشی 2022

  1. مصطفی محمدی گفت:

    عالی

  2. مصطفی محمدی گفت:

    اجناس متنوع تری بیارید بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *